BRYLLUPSARRANGØR

Sammen med Gitte får I den bedste dag 

På Karrebæksmindefjord er der helt frie rammer, hvor I enten selv kan stå for hele jeres planlægning. Hvis I ikke ønsker selv at stå for planlægningen, så kan jeg hjælpe jer med både store og små opgaver.

ADAY2REMEMBER.DK

Min baggrund

Jeg hedder Gitte og er fest- og bryllupsarrangør.
Jeg har arrangeret bryllupper og fester de sidste 4 år via min virksomhed Aday2remember.dk
Skal du holde dit bryllup eller fest på Karrebæksmindefjord, så skal I være meget velkommen til at kontakte mig, hvis I ønsker hjælp til planlægning af jeres store dag

Jeg er gift med Steen og tilsammen har vi 6 drenge, der nu alle er flyttet hjemmefra.
Inden jeg startede som fest- og bryllupsarrangør, arbejdet jeg med eventkoordinering inden for Tv- branchen.

Se mere
HVORDAN STARTEDE DET HELE

Mit eget bryllup

Drømmen som bryllupsarrangør startede, da jeg skulle planlægge mit eget bryllup, det var en helt fantastisk oplevelse, hvor min kreativitet og ideer kunne få frit spil. Mit søsters gamle lade skulle danne ramme omkring vores bryllup.
Ikke mange troede det var muligt, at laden kunne blive til et smukt bryllupsvenue, men det er lige præcis det som kendetegner mig, jeg ser muligheder i ALT.
Det var en kæmpestor dag for os.
Jeg lærte så meget af det bryllup - planlægning, kreativitet, personlige mål og interesser.
Efter brylluppet kunne jeg mærke, at jeg bare brændte for at dele ud af alle mine erfaringer.

RO I MAVEN

Kreativ koordineringsnørd

Hvis jeg skal beskrive mig selv med få ord, må det være:

-Brænder for bryllupper og fester
-Superkreativ med mange idéer
-Koordineringsnørd
-Detaljeorienteret
-Har planlagt over 100 bryllupper

Det vigtigste for mig er, at I som brudepar står på jeres bryllupsdag med ro i maven og ved at der er styr på alt omkring jeres bryllup, så I kan slappe helt af og nyde dagen og få lige den bryllupsfest I altid har drømt om.

FRIE RAMMER

En del af teamet

På Karrebæksmindefjord er der helt frie rammer, hvor I enten selv kan stå for hele jeres planlægning. Hvis I ikke ønsker selv at stå for planlægningen, så kan jeg hjælpe jer med både store og små opgaver.

Mine arbejdsopgaver er typisk rådgivning, hjælp til budgettet, planlægning af festen, kreativ udsmykning af lokalet, borddækning, opstilling til udendørs vielse, assistance på bryllupsdagen og andre gøremål. Jeg kan yde lige præcis den hjælp, som I behøver.

Derfor skræddersyer jeg altid min hjælp efter ønsker og behov. I kan enten købe en større sammensat pakke eller booke min hjælp på timebasis.
Er I typen, som gerne selv vil være kreativ og gerne selv vil være en del af klargøringen af lokalet, men stadig har brug for kyndig assistance, så kan jeg og mit team også indgå i “jeres team”.

Dvs. at vi kan bookes til at gøre lokalet klar sammen med jer/familie/venner.

FRA A-Z

Se min Instagram

Jeg kan også tilbyde jer et rådgivningsmøde hvor vi taler hele jeres fest igennem fra a-z, hvor jeg udarbejder en drejebog til jer omkring hele jeres fest, herfra er det op til jer, om I evt. selv overtager planlægningen eller ønsker at booke mig til opgaven. Jeg er åben over for alle muligheder.
Jeg har også et særligt udvalg af dygtige leverandører. Det er vigtigt for mig at have nogle faste samarbejdspartnere at kunne henvise til.
Kontakt mig gerne for at høre meget mere om, hvad jeg kan hjælpe jer med, I er også velkommen til at besøge min hjemmeside eller instagram Aday2remember.dk og se billeder fra bryllupper og fester, som jeg har arrangeret.
Jeg håber, I har fået et godt indblik I hvem jeg er og ser frem til at høre fra jer.

De bedste hilsner
Fra Gitte K. Andersen
Aday2remember.dk
Info@aday2remember.dk
Tlf. 31 35 61 06

Se mere
ADAY2REMEMBER.DK

Min baggrund

Jeg hedder Gitte og er fest- og bryllupsarrangør.
Jeg har arrangeret bryllupper og fester de sidste 4 år via min virksomhed Aday2remember.dk
Skal du holde dit bryllup eller fest på Karrebæksmindefjord, så skal I være meget velkommen til at kontakte mig, hvis I ønsker hjælp til planlægning af jeres store dag

Jeg er gift med Steen og tilsammen har vi 6 drenge, der nu alle er flyttet hjemmefra.
Inden jeg startede som fest- og bryllupsarrangør, arbejdet jeg med eventkoordinering inden for Tv- branchen.

Se mere
HVORDAN STARTEDE DET HELE

Mit eget bryllup

Drømmen som bryllupsarrangør startede, da jeg skulle planlægge mit eget bryllup, det var en helt fantastisk oplevelse, hvor min kreativitet og ideer kunne få frit spil. Mit søsters gamle lade skulle danne ramme omkring vores bryllup.
Ikke mange troede det var muligt, at laden kunne blive til et smukt bryllupsvenue, men det er lige præcis det som kendetegner mig, jeg ser muligheder i ALT.
Det var en kæmpestor dag for os.
Jeg lærte så meget af det bryllup - planlægning, kreativitet, personlige mål og interesser.
Efter brylluppet kunne jeg mærke, at jeg bare brændte for at dele ud af alle mine erfaringer.Vi tager ingen proppenge.

RO I MAVEN

Kreativ koordineringsnørd

Hvis jeg skal beskrive mig selv med få ord, må det være:

-Brænder for bryllupper og fester
-Superkreativ med mange idéer
-Koordineringsnørd
-Detaljeorienteret
-Har planlagt over 100 bryllupper

Det vigtigste for mig er, at I som brudepar står på jeres bryllupsdag med ro i maven og ved at der er styr på alt omkring jeres bryllup, så I kan slappe helt af og nyde dagen og få lige den bryllupsfest I altid har drømt om.

FRIE RAMMER

En del af teamet

På Karrebæksmindefjord er der helt frie rammer, hvor I enten selv kan stå for hele jeres planlægning. Hvis I ikke ønsker selv at stå for planlægningen, så kan jeg hjælpe jer med både store og små opgaver.

Mine arbejdsopgaver er typisk rådgivning, hjælp til budgettet, planlægning af festen, kreativ udsmykning af lokalet, borddækning, opstilling til udendørs vielse, assistance på bryllupsdagen og andre gøremål. Jeg kan yde lige præcis den hjælp, som I behøver.

Derfor skræddersyer jeg altid min hjælp efter ønsker og behov. I kan enten købe en større sammensat pakke eller booke min hjælp på timebasis.
Er I typen, som gerne selv vil være kreativ og gerne selv vil være en del af klargøringen af lokalet, men stadig har brug for kyndig assistance, så kan jeg og mit team også indgå i “jeres team”.

Dvs. at vi kan bookes til at gøre lokalet klar sammen med jer/familie/venner.

FRA A-Z

Se min Instagram

Jeg kan også tilbyde jer et rådgivningsmøde hvor vi taler hele jeres fest igennem fra a-z, hvor jeg udarbejder en drejebog til jer omkring hele jeres fest, herfra er det op til jer, om I evt. selv overtager planlægningen eller ønsker at booke mig til opgaven. Jeg er åben over for alle muligheder.
Jeg har også et særligt udvalg af dygtige leverandører. Det er vigtigt for mig at have nogle faste samarbejdspartnere at kunne henvise til.
Kontakt mig gerne for at høre meget mere om, hvad jeg kan hjælpe jer med, I er også velkommen til at besøge min hjemmeside eller instagram Aday2remember.dk og se billeder fra bryllupper og fester, som jeg har arrangeret.
Jeg håber, I har fået et godt indblik I hvem jeg er og ser frem til at høre fra jer.

De bedste hilsner
Fra Gitte K. Andersen
Aday2remember.dk
Info@aday2remember.dk
Tlf. 31 35 61 06

Se mere

BOOK GERNE EN RUNDVISNING 

NOGLE GANGE SKAL TING BARE SES…

Klik her